Rebranding idea



De ce LUXIANA? De ce o schimbare de nume pentru blog si pentru conceptul de lifestyle pe care il reprezint?
Sunt pe piata de amenajari interioare din anul 2000, cand mi-am terminat studiile de arhitectura, cu specializarea arhitectura, teoria arhitecturii si arhitectura de interior si design. Tin inca minte lucrarea mea de licenta care avea ca tema ordinele clasice. Nimeni nu mi-a impus aceasta tema, dar dupa sase ani de concentrare perpetua asupra functiunilor, formelor abstracte si inovatiei in proiectare, am simtit nevoia unei intoarceri la ceea ce eu cred ca este seva acestei meserii: principiile armoniei si utilizarea lor pana la momentul cand armonia va deveni paradigma creatiei arhitecturale.
Am vazut in multele mele calatorii, cum ceea ce admiram la generatiile trecute este modul cum au stiut sa creeze opere de arhitectura in care materialele si forma nu numai ca reprezinta o expresie a credintelor si paradigmelor acestor civilizatii, dar reusesc intr-un mod surprinzator sa reziste peste sute de ani, si am inteles modul in care era privita creatia artistica: ea nu avea ca spectatori oamenii acelor epoci. Ea ne avea de la inceput ca spectatori pe noi, urmasii lor.
Am avut placerea de a trece prin toate experientele din amenajarile interioare: birouri de mii de metri patrati, saloane de evenimente grandioase, un lant de cafenele, amenajari cu materiale textile-perdele si draperii, mobilare de spatii rezidentiale, hoteluri, solutii turn-key, reabilitari de monumente istorice, reconditionari de mobilier de colectie, ambientarea unor spatii, consultanta in achizitia de obiecte de arta. O calatorie foarte interesanta, pentru ca am invatat foarte mult despre viata, oameni si “cochiliile” lor. 
Un rebranding mi se pare binevenit , dupa 20 de ani de lucru in acest domeniu, arhitectura de interior.
De ce LUXIANA?
Pentru ca arhitectura de interior este un LUX. Pentru ca pentru oricine, actul de a trece de la simpla parere personala la opinia unui specialist este un “leap of faith” admirabil. Pentru ca intotdeauna cei care fac acest salt iau decizia de a cerceta si mai mult universul finisajelor si pieselor pentru decoratiuni interioare, si ajung sa investeasca si mai mult in locuintele lor, pretuind si mai mult tot ce prezinta valoare intriseca.
Solutiile mele vor fi in continuare, asa cum sugereaza si numele pe care l-am adoptat in urma rebranding-ului, solutii legate absolut necesar de piata de lux. Inteleg luxul nu ca pe o cheltuiala inutila in obiecte care sa redea un anumit status, ci ca pe un univers al valorii proprii ale unor anumite obiecte, tradusa in primul rand in calitate si in rezistenta in timp ca piese de referinta.
LUXIANA va fi o lume a bunului gust, in care pasionatii de frumos si de arta vor gasi sprijin, consultanta si informatii care sa ii ajute sa isi realizeze viziunea legata de proiectul personal al fiecaruia.

Comentarii

Postări populare