...patul Doamnei Chatterley!


FALL in love ....

M-am concentrat recent pe gasirea unui model de pat pentru o anumita amenajare, "cosy-comfy-smart, not too much, but not understated". Capitonat complet, mare, cel putin 2x2m, fara lemn sau metal inutil, cu un design simplu, clar, dar senzual in acelasi timp.

Patul de mai sus (Caesar Train de la Smania ) mi se pare si acum cea mai buna solutie, atat datorita jocului de forme din head-board, cat si datorita culorii de vis!!!!!!


Urmatoarea solutie, dupa gustul meu ar fi modelul Windsor de la Visionnaire. Nu neaparat pentru ca am fi noi dealerii Visionnaire, dar si pentru ca formele fine, destinate unei clientele "de nisa" vorbesc de la sine, ajutate de gri-ul neutru din imagine.


Tot de la ei patul Primrose. Nu m-am putut abtine sa il postez, o piesa pentru o adevarata fashionista , in care o fetita ( mica-mica, sau poate chiar mai mare, ca mine :)  se poate cuibari pentru tabieturile de week-end, cu totul inocente, sau poate deloc...


Beds, beds, beds... daca tot am vorbit de fashion, sa postez si un pat Fendi, ma gandesc la modelul Regent de mai sus, o linie curata si odihnitoare, in care detaliile fac toata povestea tres-chic.


In aceeasi idee, dar putin virat totul spre Art Deco. De la Luxury Living.


Red Carpet Bed de la Malerba, o colectie pe care am vazut-o in Harrods. Cred ca rar am intalnit mai multa finete in finisajul furnirului. Mai sus un pat capitonat complet, risk-free ;)


De la Malerba imi place si baldachinul interpretat de mai sus.


Daca am inceput cu Smania , sa termin tot cu un produs de la ei. Imi place mult colectia Beyond, cu o linie foarte moderna, simpla dar confortabila, placuta ochiului obosit de unghiuri drepte. Poate ca in dormitor nu e rau sa renuntam la colturi si patrate si sa facem loc unor forme neasteptate.

Pentru cei cu gusturi clasice, oricare dintre paturile de mai sus e o alegere rafinata. Dar pentru cei rasfatati...




...recomand o infuzie de curaj cu trandafiri si catifea de matase. Patul Opera de la Sicis.

 Sweet dreamz!

Comentarii

Postări populare