Think Pink

A inceput 2016 si sunt hotarata sa imi fac mai mult timp pentru activitatile care imi plac. Printre care acest blog. Pentru acest inceput de an ma gandesc sa va arat o selectie a mea de piese sau creatii romantice cu un numitor comun, culoarea piersicii in diverse variante: naturala, indrazneata, pastelata sau prafuita... mi se pare o alegere buna pentru un an dominat de tendinte Art Deco in amenajari. Stiti voi: pene, perle, negru, catifea, roz, sampanie...Iata doar cateva lucruri interesante care mi-au ramas in minte in cautarile mele.
Un tapet foarte fin de la Nina Campbell in care chiar daca rozul este in proportie mai mica, mi se pare ca aduce mult charme in rezultatul final.

Piele catifelata de culoarea piersicii pe fotoliul Alice de la Visionnaire, arata foarte bine in combinatie cu detalii cromate lucioase si cu un accent negru. Tot despre piele roz, surpriza:
Interiorul de la Aston Martin finisat in roz...on my wish-list!
Un damask de matase superb de la Loris Zanca, in colectia Palazzo Pamphilij. M-am indragostit de nuanta proaspata in combinatie cu un auriu discret. Once a girl, always a girl...
Si la Watts of Westminster gasim un damasc superb (Mansfield), de data asta plin de flori si dantele. Il avem expus in show-room si este cea mai delicata piesa dintre toate mostrele.
Doll-house...ascunsa intr-un sifonier, cam ce aveam si eu cand eram copil, bineinteles ca principiu :) aici totul e dus la un alt nivel.
...de la Sicis mozaicul Glimmer mi-a atras atentia in mod special, pentru o baie de vis sau:
Tot de la ei, compozitia orientala pe fond de mozaic de sticla intr-o nuanta de pink gold.
Daca vorbim de sticla, iata un candelabru din sticla de Murano in care trandafirii par naturali.
Mi-a placut si ideea de mai sus pe care am pescuit-o de pe net si care e foarte usor de realizat, trandafiri artificiali gigantici, inserati intr-un candelabru de cristal.
Si inchei intr-o nota amuzanta cu opera digitala a  artistului Alexandru Nimurad (prin bunavointa Art Yourself Gallery).

Sa aveti un an in care sa va bucurati de iubire si sa gustati...
"La vie en rose..."

Comentarii

  1. Anonim3/28/2016

    unde va pot gasi in bucuresti.eu vin pe data de 21-22.04 in bucuresti si am nevoie de draperii pentru o casa intreaga.pot sa va intilnesc atunci pentru o consultatie de materiale si modele?
    eu nu am deckt Adress e-mail si Telefon.numele meu este nina-irina
    n@sturdza.com

    multumesc de raspuns


    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare