Golden Age



Pe 10 mai am avut un eveniment despre care m-am gandit indelung cum sa-l descriu; mi-a trebuit mult timp pana am reusit sa cristalizez cateva idei si nici acum nu mi-a trecut senzatia aceea de timiditate amestecata cu mandrie pe care am simtit-o la primul meu vernisaj solo la Renaissance Art Gallery.

Multumesc Life.ro pentru atentia acordata cu aceasta ocazie unica pentru mine.


Am avut langa mine prieteni foarte noi si foarte vechi, mi-au lipsit persoane foarte apropiate dar mi-au facut onoarea sa apara persoane neasteptate si atat de bine-venite. Mai sus e persoana care detine cel mai mare numar de lucrari ale mele, inclusiv un portret pe care i l-am facut cu mare-mare pasiune.





In cadrul expozitiei am incercat sa transmit prin imagini universul meu interior, care este inca la o varsta a credintei intr-o varietate de zeitati ce iau forma unor personaje din experienta materiala, sau nu, cu o existenta proprie si cumva irationala, facand cumva un front compact descris cel mai indeaproape de conceptul biblic Elohim, plutind intr-un spatiu pe care il pot descrie cel mai corect ca pe un paradis exotic si multicolor.

"Zephyr" si "Notus" - 100x80cm, acril si ulei pe panza

Diferenta fata de alte abordari este ca eu vad toata aceasta experienta mistica intr-o maniera decrisa de fericire si bun augur. Acesta este motivul pentru care culorile mele sunt directe (uneori direct din tub ), puternice si senine. Cateva imagini cu lucrarile mele, pe care voi incerca sa nu le comentez.

 "Forma" - 100x100cm, acril si ulei pe panza

 "Tempest" - 80x80cm, acril si ulei pe panza.

 "Emerald City" - 80x60cm, ulei pe panza.

 "Musa" - 80x80cm, acril pe panza

 "Sanctuary" - 100x80cm, acril pe panza.

 "Sleep" - 60x40cm, ulei pe panza.

"Fallen" - 80x80cm, acril si ulei pe panza.


Multumiri galeristei Oana Visoiu pentru increderea ei netarmurita in succesul mei, si doamnei profesor  Karima Radwan care mi-a facut onoarea de a fi curatorul expozitiei.



Comentarii

Postări populare