Florile mele





Am revenit la vechea mea pasiune uitata, pictura, cu cateva reprezentari de flori in ulei, pe panza. Cea de mai sus si preferata mea reda buchetul de crini pe care l-am primit de Sfanta Maria, de la sotul meu. Florile mele preferate.







"Noapte" si "Zi", doua imagini recompuse din amintirile mele de pe Coasta de Azur.



Un detaliu de flori, lalelele imbobocite care m-au fascinat mereu cu rigiditatea lor dublata de gingasie si puritate.



Florile de camp, un buchetel strans de fetita mea si intins cu manute mici si umede, mototolit si parfumat cu mireasma ierburilor proaspat cosite.

Nu sunt deloc vanitoasa, cred ca pictura trebuie sa exprime, nu sa reproduca fidel ( loc furat incet dar sigur de fotografie), de aceea cred ca picturile mele si-au atuns scopul, sa-mi aduca aminte de cele mai frumoase amintiri ale acestei vacante.

Va doresc o toamna frumoasa!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Comentarii

Postări populare