Rasfatul meu

Daca iubesc in mod special o parte a muncii de arhitect de interior, este momentul alegerii si coordonarii textilelor pentru perdele, draperii si mobila.



In ultima mea vizita la Londra am facut o selectie de la producatorul meu preferat Watts of Westminster.



M-am orientat catre materiale cu design mare, cu repeat-uri de minim 50cm. Cel de mai sus mi se pare o incununare a perioadei renascentiste, in culori care fac parte din paleta mea pentru monumente de arhitectura: visiniu, tortora, galben, auriu.



Din nou, design mare, in culori contrastante, auriu si campari. Pentru living-uri cu inaltime mare, de palat.






Cred ca e greu de crezut ca mai sus e unul si acelasi material in doua fotografii diferite, fata-verso. Pe mine m-a incantat culoare, fuchsia is my guilty pleasure ...



Pentru cei care totusi se mentin in limitele discrete ale combinatiilor ton pe ton, materialul de mai sus ofera in plus o tinuta fastuoasa si in acelasi timp naturala.



Sunt o admiratoare a modelelor grandioase, dar materialul de mai sus mi s-a parut foarte elegant ca asociere de culori, peach-blush and off-white.



Daca am ajuns la capitolul padtel, nu pot uita sa mentionez variatiile de culori pentru Haddon, febletea mea, un material din matase cu un desen foarte dulce al pomului vietii, cu flori si fructe in multe culori diferite.

Sper ca v-a placut mica mea selectie. In curand, o selectie de tapete...

Posted using BlogPress from my iPhone

Comentarii

Postări populare