Bespoke

M-am gandit sa postez cateva dintre desenele pe care le-am facut de-a lungul timpului pentru diferite lucrari de amenajare cu perdele si draperii. Cred ca jumatate din impresia artistica data de draperii e data de felul in care tesaturile sunt puse in opera.


Incerc mereu sa gasesc ceva nou, un detaliu, o linie, o combinatie. Am desenat atat de multe idei incat la un moment dat e greu sa vii cu ceva nou. Pentru aceasta am o sursa bogata de inspiratie in carti cu desene de draperii ale marilor creatori cat si cu proiecte vechi chiar de 200 de ani.




Persoanele pretentioase cu propria casa sesizeaza imediat diferentele sau modificarile de proportie, de aceea e esential in anumite cazuri sa lucram mai multe variante pentru aceeasi fereastra-caz.


Uneori se doresc linii foarte simple, dar maiestuoase...


...alteori propun ferestre - bijou (asa le denumesc eu ), compozitii lucrate cu materiale textile pretioase, imbogatite cu pazmaterie luxurianta, cu detalii care ies la iveala mai ales de aproape.




Am adunat multe schite si proiecte de draperii, bineinteles ca de cele mai multe ori punerea lor in practica folosind materiale opulente de la producatori de nisa ca Watts of Westminster, Luigi Bevilacqua, Loris Zanca, Rubelii si altii, da rezultate de spectacol.

Dar aceleasi desene, executate cu materiale simple , dar de calitate, pot surprinde, cu conditia ca mana de lucru sa fie exceptionala.







Pentru fiecare fereastra exista nu una, ci nenumarate rezolvari frumoase, si am mare incredere ca decorandu-ne casa astazi putem profita de toate sursele de inspiratie pentru a obtine ceva unic cu amprenta personala. Cat despre mine, am spus de atatea ori deja, munca mea preferata este sa aleg din abundenta de materiale superbe, pe acele care puse intr-un desen elegant, sa ii de cuiva ocazia sa imi spuna: Iulia, asta este exact ce visam.

Comentarii

Postări populare