Bio-arta



Astazi m-am uitat prin pozele facute in Italia si am dat peste niste imagini superbe de undeva de langa Mola di Bari.


Mi-a placut intr-adevar intotdeauna parchetul de maslin, este extrem de plastic si lumineaza camera.

Poate putin agitat, cred ca trebuie folosit in  special in intarsii sau in interioare incarcate cu piese mult mai imporatante volumetric sau ca nivel de elaborare. Sincera sa fiu am vazut maslinul in interioare moderne si mi se pare insuficient exploatat. E superb in intarsii. Mai jos nu e o intarsie din maslin dar mi s-a parut executata foarte sensibil.


Pomisorul mereu verde parca vrea sa ne demonstreze ca exista undeva in Univers un artist la superlativ care experimenteaza mereu cu materia.



Mi-ar placea un dormitor cu lemn de maslin, pereti gri si draperii  grele de catifea turcoaz. Sau eventual tot gri, foarte lucrate, cu matovane peste mantovane si ciucuri aurii.


Am gasit si o imagine cu piese extraordinar de frumoase. Esenta asta parca te indeamna catre suprarealism.


E ceva foarte special si unic in viata acestor arbori care traiesc sute de ani. Si in viata, si dupa.

Comentarii

Postări populare