Ce cadou de Craciun mi-ar placea







Cred ca sunt o persoana norocoasa care chiar are tot ce isi doreste. O rasfatata a sortii si...a sotului meu. Daca insa as putea sa-mi aleg un cadou de Craciun, as alege ceva pentru casa mea, ceva care sa imi ramana si de care sa ma bucur an dupa an, amintindu-mi de aceste sarbatori fericite in care o am prima oara cu mine pe fetita mea.

Deci, pe locul intai si castigator la puncte este portretul de fetita cu fundita alba a lui Kimon Loghi, una dintre lucrarile prezente la Licitatia de Iarna a casei Artmark. Mi se pare o lucrare foarte fina in care trecerea de la inocenta copilariei, pe nesimtite, inspre adolescenta e descrisa induiosator de frumos, in cuvinte de culoare, amestecate si aplicate apasat pe o panza tesuta din cantece de leagan. Sau poate sunt eu prea subiectiva si prea sensibila la orice lucrare bine executata reprezentand copilasi.







In aceeasi Licitatie de Iarna, piesa de rezistenta, la care abia indraznesc sa ma gandesc ca la un posibil cadou, este Inchinarea Pastorilor de Vermont. In fata acestei scene, toate cuvintele se pierd, ca in fata pruncutului de lumina.

Daca totusi lucrurile nu s-ar rezolva favorabil la licitatie, exista optiunea a doua. Foarte interesanta si ea.






E vorba de vaza din colectia Lamina de la L'Objet, inalta de cam 25 de centimetri si placata cu aur de 24 de carate, valoroasa pentru ca frunza de acant este lucrata manual si pentru ca e foarte decorativa si cu si fara flori in ea. Nu-i asa?






Si daca ar trebui neaparat sa scriu despre un loc trei, ar fi doua sfesnice foarte dragute de secol 19 pe care le-am gasit pe Portobello Road, si care cred ca s-ar potrivi in orice casa, ca accent de manufactura si de detaliu.











Am uitat insa de toata lista asta cand am primit de la baietelul meu cel mai simpatic cadou, desenul facut de manuta lui de copilas pe o felicitare de Craciun. Merita mereu sa visezi si sa crezi ca toate visele ti se pot indeplini printr-o minune. Dar ce te faci cand toate visele chiar ti se indeplinesc ... eu cred ca suntem facuti din aceesi materie prima cu visele noastre. Si asta mi-e foarte clar atunci cand ma uit la baietelul meu.



Comentarii

Postări populare