Sfarsit de an

Bothwell Castle

Daca as putea alege, si probabil ca de la anul voi putea, copiii vor fi mari si, speram, lucrurile mai serioase (putem sa speram, nu, mai ales in Noaptea asta...), deci, daca as putea alege un loc in care sa-mi petrec Sarbatorile de iarna, ar fi in Scotia, la castelul Inverlochy...

Inverlochy Castle

Nu ca nu ar exista destule castele in Scotia numai bune de vizitat. Daca ma uit la oricare dintre fotografiile de mai jos, e clar ca as lua un avion pana acolo sa-mi racoresc creierul incins de la atatea alergaturi, cozonaci, discutii si cautari...

Rothesay Castle

Mingary Castle

Urquart Castle

Sr. Andrews Castle

Wow. De unde credeati ca le vin atatea idei in filme ca "Stapanul Inelelor" si "Urzeala Tronurilor", normal ca au o sursa de inspiratie, un samburel de adevar.


Exista si o ruina a fostului castel Inverlochy, pe care o regasim ca subiect favorit in nenumarate picturi si acuarele de-a lungul vremii.



Insa Hotelul Inverlochy (www.inverlochycastlehotel.com), castelul nou, nu are nici o legatura cu o ruina. Pe mine m-au cucerit imaginile cu curtea si gradinile castelului pline de verdeata si foarte atent ingrijite.


Din alt unghi, cladirea hotelului, o destinatie preferata in Scotia pentru petrecerea sarbatorilor de sfarsit de an, dar si pentru vara.



Sunt foarte multe activitati de incercat, vanatoare, pescuit, vizite la cei doi ghetari sau la localitatile traditionale din apropiere, calarie, etc...iar privelistile iti taie rasuflarea in orice anotimp.



La interior gasim un stil clasic traditionalist, specific castelelor nobiliare, adaptat la cerintele unui hotel de 5 stele-lux.

Un lobby cu candelabre superbe si inaltime dubla.

Mobilier stil  in finisaje sarmante.

Seminee peste tot, piese de rezistenta, mai ales ca frigul nu e o gluma pe-acolo...

Arhitectul decorator atent la detalii. Draperiile sunt lucrate foarte elegant, abajururile plasate in contra-lumina, oglinda casetata foarte inalta, probabil o piesa de colectie.

Sala de biliard, cu trofee de vanatoare si biblioteca. Tapetul verde e foarte potrivit si linistitor.

Interioarele suitelor mi se par foarte frumoase si ma duc cu gandul la celalalt castel, din serialul meu Downton Abbey.

Baldachine. Neaparat!

Sala de dining, cu vedere neobturata catre muntii profilati pe asfintit...

Semineul din sala de dining. A must :)

O atmosfera relaxata, ajutata de multe flori si de tasaturile cu modele casual, in stil scotian.

Foarte vesel , mai ales pentru evenimente in familie, o locatie preferata de multi, rezervata doar pentru cei nororcosi.


Detaliul de tavan din lobby la prinderea candelabrului mi-a placut in mod deosebit, merita retinut. Si mi se pare un port-bonnheur pentru orice nunta sau botez.


Scotienii nu sunt buni numai la construit castele superbe :) Am gasit la Glasgow si cele mai frumoase invitatii de evenimente posibile, gama Couture de la Wanderlust (www.wanderlustcards.co.uk)


Inca un exemplu superb, modelul Eminence, cu panglica de catifea.

Dureaza cam 4 luni sa faci o comanda in gama Couture, asa ca la nunta mea a trebuit sa ma multumesc cu un model mai simplu, dar eu zic ca foarte simpatic.


Am pus si 7 cristale, pentru noroc. Se pot personaliza in orice fel, iar domnisoara care m-a ajutat (Audrey) mi-a transmis mereu pe e-mail modele adevarate pana am ajuns la forma finala. Imi aduc aminte cu mare drag de toata perioada aceea de pregatiri.

Oricum, ar trebui vizitata zona macar o data in viata. Cred ca e un vis sa sarbatoresti un Craciun acolo, chiar si numai pentru varietate.

Va doresc tuturor o masa imbelsugata, iar pentru cei ca mine care abia baga friptura la cuptor, mult succes!!!!


Fotografiile cu Castelul Inverlochy sunt preluate de pe www.jaguar.com


Comentarii

  1. Laurentiu C.12/29/2011

    Dupa desfatarea cu fotografiile de mai sus, mai ales Mingary Castle si Sr. Andrews Castle, nu pot sa spun decat WOW! Cred ca am stat 10 minute sa ma uit la aceste fotografii. Intr-adevar locuri de vis. Cum sunt pasionat de fotografie si de istorie asi renunta bucuros 2 ani din viata pentru doua saptamani in aceste zone cu aparatul de fotografiat in mana. Multumesc pentru momentele de incantare oferite de aceste fotografii.

    Sarbatori fericite, un an nou plin de bucurie si cat mai multe articole.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc cu intarziere pentru toate urarile de bine!

    ...pe care vreau sa le returnez cu varf si'ndesat!!!

    Un an nou 2012 plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare