Under construction...


Pregatirile haotice din fiecare an au inceput. Pomul meu este foarte vesel si foarte romantic in acelasi timp. L-am dedicat fetitei mele care exact in Ajun implineste 6 luni. Mai avem putin de lucrat la el, ceva zapada artificiala si gata....

Sper ca toata lumea sa aiba aceeasi liniste in suflet ca mine. Iar pentru cei care nu au gasit-o inca, un mic sfat: nu va lasti prinsi in vartejul general. Mai bine faceti ceva pentru voi, decat sa alergati in nestire pentru cadouri pentru altii. "Cunoaste-te pe tine insuti..." e cea mai buna abordare a momentului.

Imi aduc aminte de unul dintre cele mai frumoase Craciunuri de burlacita; in Ajun m-am intalnit cu prietenele la o cafea, am primit de la o BF  in dar o carte pe care, dupa sarmalutzele mamei, am consumat-o complet in Noaptea Sfanta. Cartea se numea "De ce iubim femeile..."

Poate Linistea e mai importanta decat alte lucruri si nimeni nu ti-o poate pune sub brad, cu exceptia ta ;)







Final result. No snow :)

Comentarii

Postări populare