The Windows




Cele mai frumoase vitrine de Craciun din Londra. Daca exista un moment in care strazile se transforma complet, atunci e luna Decembrie, cand toate vitrinele devin ferestre spre alte lumi paralele.

Am vazut anul acesta pe Marie-Claire fotografiile cu cele mai reusite realizari din 2011.


Preferata mea e cea de Fortnum&Mason. Dansatoarele de cabaret sunt delicioase, mai ales ca sunt nu sunt manechinele cu care ne-am obisnuit, filiforme si parca ireale, ci au corpuri de femei normale, cu forme foarte frumoase.


Imi place cu, stau la taclale si imi plac coafurile romantice si fustele din pene. Un concept nu foarte festiv, dar foarte bogat si plin de zorzonele, ca o poezioara.


Ador paunii. Anul viitor o sa-mi fac un bradut cu pene de paun si globuri albastre...


Pe locul 2 in clasamentul meu personal sunt vitinele de la Harvey Nichols. La ei poezia e cu conotatii dadaiste...glumesc. Un cal alb, o balena, o bufnita, toate albe si dominatoare peste universuri de gheata electrizanta; imaginile vorbesc singure.


Pe locul 3: Harrods si Crystal Christmas. Am postat in introducere colivia de cristale. Mai jos sunt cristalele gigantice parca importate de pe Krypton (planeta de bastina a lui Superman :)


Si copacii de gheata transformati in personaje sunt minunati.


Mi-au placut si vitrinele de la Selfridges. Clopoteii gigantici din hartie gofrata fac tot deliciul Tarii Minunilor de zapada.


Ingerasii sunt mai comercial realizati, dar conceptul de alb se pastreaza.


Si pentru final raspunsul de la New York. Cred ca bugetul a fost foarte mare pentru vitrinele de la Bergdorf Goodman.


Carnavalul Animalelor este tema de anul acesta, creata de designer-ul David Hoey; am inteles ca anual, timpul de munca dedicat vitrinelor de Craciun pentru un super-magazin (luati-o ca antiteza unui super-market) este 60% din procesul de creatie. Adica ei lucreaza aproape 7 luni pe an pentru aceste vitrine de care noi ne bucuram o luna- si gata!


Pot sa inteleg, daca vitrina de mai sus e realizata numai din hartie alba, neagra si gri.


Sau daca ma gandesc la vitrina cu pasari metalice inspirata de artistul sculptor mexican Sergio Bustamante.


Spiritul Craciunului adevarat, Craiasa Zapezii, Fram Ursul Polar, renii lui Mos Craciun, soricei, vulpite si pisicute, toti invitati la o petrecere de vis la Polul Nord. Iar rochia este vedeta petrecerii.

Cred ca reconsider locul intai. Preferata mea e Petrecerea Animalelor Albe de la BErgdorf Goodman.

Abia astept sa o vad live!!!

Posted using BlogPress from my iPad

Comentarii

Postări populare