Casa din Cotroceni


Daca tot stam in casa zgribuliti si nu indraznim sa iesim, decat pentru strictul necesar, m-am gandit sa postez una din casele pe care le-am "crescut" cu mare drag pana s-au facut frumoase si mari...o casa care are ca principala caracteristica o caldura interioara si o dulceata imprumutata, bineinteles, de la Doamna ei.



Glumesc acum. Intr-un fel casele pe care le-am terminat sunt ca si copiii mei. Pe unele le-am terminat si n-am mai auzit de ele, pe altele le-am vazut schimbandu-se mereu in mai bine. Casuta din imagini nu mai exista astazi sub forma aceasta, pentru ca a trebuit sa primeasca inca doi membri mici si simpatici ai familiei mari a stapanilor...


Postez aceste imagini spre amintire si mai ales ca dovada vie ca daca iti doresti ceva din tot sufletul, ïntreg Universul conspira pentru ca tu sa iti indeplinesti acea dorinta". Nu ma puneti sa spun din ce am citat. Pour les connoisseurs...


Dormitorul matrimonial, o combinatie de mobilier modern si clasic, intr-o tema de vanilie.


Chiar daca nu auziti muzica, ea e acolo, intr-un tablou, in fosnetul matasurilor, in soapta ritmica a pasilor...


Cu putin curaj si cu multa rabdare in timp, se poate folosi parchet in baie...how romantic!


Iubesc mansardele Bucurestiului. Nimic nu spune mai mult despre vechile case decat aceste bijuterii ascunse...am gasit tot felul de minunatii in aceste mansarde, de la desene japoneze originale ingalbenite de timp pana la jurnale si tablouri vechi...Nu sunt niciodata de subestimat , mansardele noastre.


Poti sa le lasi neatinse si doar sa le finisezi perfect, sau poti crea o cu totul alta arhitectura, asta tine de cat de boeme sunt gusturile proprietarului (mocheta cu underlay e o idee buna in cazul in care acustica nu a putut fi imbunatatita).


Cred ca asta e una dintre baile mele preferate. Nu ma intrebati de ce. Imi da impresia ca m-as intoarce in timp, in casa bunicii ( asta in cazul in care bunica mea era vreo Lady ratacita prin Cotroceni).

Furtuna placuta, eu o sa dau drumul la semineu si o sa-mi fac vin fiert, daca tot am in sfarsit ocazia!!!


Comentarii

Postări populare