Leaving Las Vegas


Ma intreb (retoric...) : oare unde poti gasi cele mai multe idei de design pe metru patrat daca nu in locul in care se castiga probabil cei mai multi bani pe metru patrat construit in lume.

Am facut o plimbare ( bineinteles non-exhaustiva ) prin Las Vegas, plecand de la Bellagio, unde tocmai s-a inlocuit decorul cu braduti de Craciun (foarte reusit) cu unul cu un cal realizat din mozaic de oglinzi minuscule, foarte frumos lucrat si care insufleteste si bine dispune toata suflarea din zona receptiei. Toata lumea nou venita vroia sa se pozeze cu noul Ducipal in versiune moderna, a fost greu sa prind un moment fara nici un turist zambaret lipit de el...(sincer nici eu nu m-am abtinut :)))


Iesind din Bellagio prin spate, in directia noului Aria, am dat peste o constructie bizara care privita cu atentie s-a dovedit a fi o multime de barci viu colorate creand o prezenta urbana foarte binevenita intre nesfarsitele fatade de sticla.


Daca vreti o abordare de calitate reala a amenajarilor de interior moderne va rog, neaparat intrati pe www.arialasvegas.com . Eu personal prefer stilul (neo)clasic, dar in Aria totul este de o asemenea calitate vizuala incat nu ai cum sa nu fii impresionat.


Prefer sa dau doar o imagine cu cateva torturi de inaltimea unui om prezentate la trecerea intre lobby-ul hotelului si mall-ul adiacent. Care, desi se vroia un mall cu specific "premium" nu "luxury", a reusit sa ma impresioneze cu o dispozitie nemaiintalnita de siraguri de cristale care pareau sa invadeze tot spatiul destinat circulatiei. Nu cred ca am vazut asa ceva nicaieri altundeva.







Va rog, daca ati vazut o instalatie de cristale mai spectaculoasa, spuneti-mi unde.


In mall-ul de lux (Crystals) pe zona de circulatie sunt dispuse cateva statui in bronz alae lui Richard MacDonald. Oricare dintre ele se vinde cu cateva sute de mii de dolari. Foarte elegante. Foarte greu de uitat ca gratie si ca exprimare a sufletului uman  prin miscarea corpului fizic...


Preferata mea.


O galerie adevarata a lucrarilor lui Richard se poate vizita in foyerul O Theatre din Bellagio. Desi am preferat ca design reprezentatia Cirque du Soleil din Bellagio (foarte mistica), as vrea sa recomand tuturor amatorilor de spectaculos Le Reve de la Winn Theatre, o adevarata desfasurare de forte creatoare, o poveste suspendata intre doua lumi, cea a sufletului uman si cea a spiritelor, incredibil de frumos pusa in opera. Redau imagini realizate de o profesionista, bineinteles doar cu inceputul si finalul spectacolului, pentru ca pe parcursul lui orice fotografiere era interzisa.




Iar in complexul creat de Steve Wynn, denumit Wynn-Encore, in care se gaseste acest teatru, e greu sa gasesti o sincopa in discursul minunat de idei si imaginatie pe care il urmaresti de la intrare pana oriunde vrei sa ajungi.




Globurile de flori din intrare sunt in stilul lui Preston Bailey (ma intreb daca nu cumva chiar el e autorul aranjamentului).


Mi-au placut foarte mult si multimea de lampadare in stil venetian dispuse intr-un gol pe doua niveluri. Foarte  vesele si charismatice.


Mi-a placut foarte mult si magazinul Chanel asezat foarte accesibil la accesul in galerii. Nume de cod "Muzeul"...


Si nu ma pot abtine sa postez si paunii de la intrarea salonului Baccarat, albi si maiestuosi. Putin cam prea maiestuosi ( :)) dar, la naiba! trebuiau si ei sa iasa in evidenta cu ceva luminite in codite.


Si , daca tot vom intra in anul chinezesc al Dragonului, anul meu preferat (teoretic cel putin, pentru ca sunt un mic si timid Dragon de Foc) as vrea sa inchei cu o imagine din interiorul restaurantului Wazuzu, unde am luat ultimul meu pranz in Vegas, inainte de plecare.


Un dragon urias din cristale si sticla este piesa centrala in interiorul in care parca s-a rasturnat cutia cu jucarii fermecate ale unui copilas chinez. Bine de stiut:

"In anul Dragonului se initiaza proiecte si actiuni spectaculoase, indraznete, uneori excentrice sau implicand riscuri insuficient cantarite. Se iau decizii rapide, uneori suprinzatoare, cu efecte greu de anticipat, dar cu sanse mari de reusita. Anul Dragonului este un an al curajului, al inspiratiei de moment."

Leaving Las Vegas. (Nici o legatura intre imaginea suprarealista din Las Vegas-ul de azi si filmul cu Nicholas Cage si Elizabeth Shue...desi as recomanda oricui filmul pentru o idee despre ce se intampla dupa caderea cortinei...)

Hope to come back Encore une fois...

Comentarii

Postări populare