Know How

Am avut norocul si placerea sa ajut in reabilitarea unor resedinte de exceptie si trebuie sa multumesc pe aceasta cale astazi unui producator fara de care nimic din ce am realizat deja nu s-ar fi ridicat la nivelul asteptarilor mele personale.
Berti Pavimenti Legno   www.berti.net


Este vorba de o fabrica italiana care furnizeaza parchet de o calitate exceptionala, iar oamenii care sunt implicati in productie si proiectare sunt acolo mai mult decat niste simpli executanti, sunt suflete puse in slujba frumusetii.


Tot ce au realizat ei au adus mereu un plus de valoare muncii mele. Inca nu pot da imaginile mele personale cu creatiile lor, dar cei de la Berti mi-au pus la dispozitie cateva imagini cu produsele lor standard (daca se pot numi standard in vreun fel...)


In echipa lor si am intalnit o deschidere greu de egalat catre idei noi si realizari atipice. Produsele mele preferate au fost intarsiile din lemn pentru pardoseli, foarte scumpe dar fara egal pentru o revitalizare a spiritului in care au fost initial realizate toate resedintele vechi, si anume pasiunea pentru estetica detaliilor.

Aceasta postare poate parea o reclama-pur si simplu, dar de fapt  este inca un fel al meu personal de a-mi exprima aprecierea pentru oricine are curajul si daruirea de a-si folosi toate resursele in scopul de a  face azi ceva mai bun decat ieri.

In materie de parchet din lemn innobilat, mi-a mai placut o idee de la Mafi, producatorul de elita din Austria. Este vorba de parchet masiv care in loc sa fie lucrat in stilul intarsiilor, este pur si simplu gravat.


Cred ca se pot obtine efecte foarte frumoase, in functie de imaginatia fiecaruia.


Un Paisley gravat pe lemnul pardoselii; poate un pic cam prea pretios, dar temperat cu un design simplu, intr-o bucatarie principala rustica de cottage englezesc...who knows?


Sau poate, in aceeasi bucatarie, un parchet inspirat din quilt-urile scotiene...cu mobilier vopsit verde-china sau rosu-vin, si cu candelabrele din linguri si furculite ale lui Samuele Mazza... (fotografiile sunt preluate de pe http://design.natural-wood.com/2010/09/23/press-release-new-product-line-mafi-carving/ )

Toate astea fac parte din categoria mea favorita :))

"Don't try it at home...without a good designer!"
 

Comentarii

Postări populare