Momentele mele

Pe frigul asta ne-am refugiat in barlogurile noastre. Al meu asteapta cu nerabdare sa fie incalzit. Lemnele sunt gata, ati observat vreodata ce frumoase sunt lemnele taiate pentru foc? Daca as fi grafician as desena multe multe lemne din astea, fiecare cu fladerul lui agresat.

Cana mea preferata de la Wegdwood in care se picura cafeaua pe care tocmai o beau. Modelul se cheama "Ribbon and Wild Rose". Cutie!


Bateria de la Kohler. Foarte retro. Si ceva accesorii de la Zara Home primite cadou cu diferite ocazii. Ce bine ca au deschis la noi. Poti ataca magazinul rapid oricand pentru o repriza de shopping compulsiv...

Tot Zara home. Rama e argintata, am primit-o cadou la un eveniment important. Curios e ca sta de atata timp in baie si nu s-a oxidat deloc. Fiecare obiect de-al meu are povestea lui. Si sunt cumparate din cele mai bizare locuri. Cupa mare de cristal e plina de rujuri si alte cutiute de make-up, am luat-o intr-o escapada nostalgica la Bucur Obor. Cutiuta albastra cu agrafe e dintr-un maldar de prostioare din Mega Image...

Imi iubesc parfumurile. Chinezii spun ca trebuie sa pui o oglinda in spatele casei de bani sau a seifului ca sa-i inmultesti...eu am pus o oglinda mare in spatele parfumurilor mele si a biju-urilor.
Par mult mai multe si ma super-binedispun, mai ales intr-o dimineata morocanoasa ca asta...

La o cafea buna merg niste bomboane bune. Un refill cu Cadbury. Absolut necesar.


Daca n-am ce face ( bebelusul doarme dus) ma uit pe albumele mele. Sunt cumparate dintr-un magazin foarte dragut in sudul Frantei. Foarte dulci...iti vine sa le mananci.

Ingerasul e facut de baietelul meu si il pazeste in fiecare noapte. Dar pe ingeras cine il pazeste??? Usuletul vechi si ponosit pe nume "Am". Sweet winter dreams!!!

Comentarii

Postări populare