Note de calatorie din Tara Minunilor

O calatorie in Tara Minunilor, nici mai mult nici mai putin, incepe cu un salt in gol, din rutina zilnica a diverselor obligatii si treburi zilnice, in senzational...m-am simtit ca un copil facand acest salt din continent in continent, cand am revazut lobby-ul de la Atlantis Palm cu fantana lui din sticla...o magie secreta a oprit pentru mine nelinistea suvoaielor colorate in toate culorile curcubeului. O pauza in timp...
Imaginatia unui pictor demn de incercari in haute-couture. Pentru ca pictura lui pare o tesatura din fire de matase multicolora.

Acelasi pictor (sau pictori) ...un alt vis fantastic care te anunta din spatele receptiei ca intri in Tara Minunilor. Repet, am incercat sa privesc toate aste cu ochii fiului meu de 6 ani.

Lui ii plac foarte mult unicornii, deci bineinteles ca a remarcat pictura din stanga intrarii cu nasterea unicornilor din spuma marii. O abordare foarte mistica, by the way.

Eu am remarcat pardoselile cu intarsii de piatra lucrate perfect si ne-am intrebat daca nu cumva s-au taiat si executat cu premontaj la fabrica. Probabil ca da, altfel e greu de pastrat o geometrie atat de complicata si de frumoasa.


O alta amintire, roiurile de milioane de fluturi albi din Tara Minunilor. Aka Dubai Mall. Fluturii sunt realizati din pene albe pictate si banuti rotunzi din plastic-oglinda care dau impresia, in lumina de sus, ca roiul e in miscare...

Este imposibil de imaginat Tara Minunilor fara un ceai la ora 5. Langa ceai, o prajitura delicioasa cu zmeura, la Fauchon. Desi fluturasii ne acaparau toata atentia, nu am putut sa nu remarc detaliile unei patiserii de inalta clasa. Va rog mult sa remarcati stropii de roua de pe zmeura si designul, per ansamblu...aproape ca nu iti vine sa le mananci, doar sa le privesti si sa te gandesti la dimineti inrourate...


O alta creatie, o spuma de capsuni cu foita de aur. Si brandul, pe cartonas.


La mousse-ul de ciocolata, nu m-am mai putut abtine. Bezeaua e superba, bulinele de marsh-mellow se topeau in gura si pudra de deasupra este tot din aur fin...ce pacat ca totusi cartonasul nu era comestibil. Am murit de ras cand mi-am data seama ca nu era din ciocolata, bineinteles dupa ce l-am bagat in gura cu pofta...Crazy Fauchon Joke!


Tara Minunilor continua la Burj al Arab. Culori si design la limita inre realitate si vis. Totusi mai aproape de fauvism decat de vis. In spate sunt fotoliile de Rampazzi de la Colombostile. Un hotel ideal pentru o luna de miere, cum probabil si-a dat seama si cuplul fericit din stanga imaginii. De descoperit si savurat in doi.


Pentru final, candelabrele rosii de la Buddha Bar reflectate si inmultite cu ajutorul peretelui de sticla, continua visul intr-o nota salbatica si agresiva. Muzica asurzitoare ajuta efectul hipnotic. Te intrebi oare prin ce metoda supranaturala de meditatie reuseste Buddha cel imens si auriu sa ramana atat de calm si detasat.


De neuitat.

Comentarii

Postări populare