Vineri

Am avut privilegiul sa inchei saptamana in mijlocul unui haos organizat, alcatuit din ceea ce-mi place mie mai mult adica tot felul de materiale care mai de care mai splendide. Cam asa arata biroul meu vineri seara cand intr-un tarziu am tras usa dupa mine si am lasat totul vraiste ca sa fug la copiii mei...


Vedeta zilei mele de vineri a fost colectia regala de la Designers Guild, o serie de materiale reeditate de Tricia Guild dupa ce i-a fost permis accesul la arhivele de desene special create si care se regasesc in Palatul Buckingham.




Mai sus sunt preferatele mele intre matasurile brodate din Royal Collection. Cea verde, Verity, arata in realitate de-a dreptul spectaculos. Culoarea este deosebita, un verde saturat dar foarte luminos in acelasi timp.



Variatii pe aceeasi tema, o broderie cu buchete de flori, mult mai jucause decat cele clasice de mai sus, foarte potrivite intr-un dining luminos sau o camera de joaca pentru copii.


Daca iti plac trandafirii englezesti nu se poate sa nu adori materialul de mai sus, o tesatura fina cu matase si casmir. Are si o varianta mai putin dulce, Amethist, dar la fel de senina si feminina.


De combinat cu catifea mata si foarte fina de bumbac, tafta fosnitoare de matase si multe vaze cu flori proaspete reflectate in oglinzi casetate. Efect garantat pentru un stil London-Ritz. ( www.theritzlondon.com )


O alta combinatie vesela, dar de data asta coordonata pe tonuri saturate ar putea fi:


Broderia de mai sus e foarte fina dar trebuie scoasa in evidenta cu pereti complet capitonati in matasea rosie de langa pentru o imagine de genul "Dinner Table" de John Singer Sargent (1884)...


Lady-like.

Ador colectia asta. Ii multumesc Andreei Dragoi de la S&A pentru cataloagele Royal Collection de la Designers Guild. Preferata mea e totusi combinatia de mai jos:


Si cam asa arata munca mea .

 

Sincer, nu as schimba-o pentru nimic in lume, as petrece chiar si week-end-urile combinand iarasi si iarasi materiale, tapet, idei. Daca nu as avea acasa doi prieteni mici si jucausi care abia asteapta sa combinam puzzle-uri si cubulete...

Colectia mea preferata! :)))))

Comentarii

Postări populare