Pavilioane de vara



Am primit recent o rugaminte de la un client, si anume care pavilioane de gradina imi plac cel mai mult. Am raspuns cu mare placere, mai ales ca de mult am pus ochii pe frumusetile de la Uno Piu ( www.unopiu.it , pentru comenzi cu instalarea inclusa se poate apela la noi ). Deasupra, in foto, e modelul Elsinore, mi se pare perfect pentru o iesire cu amicii la aer curat si cantec de greieri, bineinteles insotita de o sticla buna de vin si muzica in surdina...a copiilor din dotare.


Modelul meu preferat este Aladin, tot de la Unopiu. Foarte potrivit pentru cine in familia extinsa, la o masa lunga, cu lumanari. Desi pavilionul metalic poate fi dotat cu doua candelabre coordonate.


Modelel Royal si Vichy sunt de dimensiuni diferite. Royal adaposteste cu succes un set de canapele de relaxare langa piscina, Vichy mi se pare potrivit pentru un colt retras de lectura, in cel mai departat loc din gradina.

Pe site-ul www.euro-art.ro am gasit un pavilion numai bun de petreceri, pentru ca are o pardoseala din parchet laminat inclusa.


De la Lemnartdesign am ales un foisor foarte simpatic, destul de ieftin si nepretentios, dar foarte bun pentru o masa in familie, dupa-amiaza.


Pentru cine are curaj, e valabila si metoda constructiei dupa un plan special , furnizat de un arhitect priceput, asa ca in poza de mai sus.


Sau asa, cu un mic loc pentru gratar, un pavilion masculin si rustic, pentru pauze in partide de vanatoare sau de gradinarit, la o sticla de bere.

Pour la bonne-bouche, gama Atmosphere de la Kettal, pe care o putem aduce la cele mai bune preturi, pe comanda.


Mai sus cu toate finisajele pe culori deschise, pentru o atmosfera mediteraneana.


Pentru seri romantice cu lumanari, exista si varianta inchisa la culoare, cu perdele cu motive orientale interpretate.


Nu e rea nici o combinatie intre cele doua, desi eu sunt pentru culorile deschise. As incerca si modelul multicolor de mai jos produs de Dedon - Germania ( www.dedon.de, puteti comanda colectia prin noi, foarte multe produse sunt pe stoc).


Modeleul este un pavilion in miniatura, pentru vise de vara placute...

Iar pentru copii, coltisorul lor de liniste:


Va doresc o vara frumoasa si vesela!

Comentarii

Postări populare