Little Miss


Titlul articolului e inspirat de comentariul prietenei mele Diana, pe Facebook, idee pentru care ii multumesc. O camera de bebelusa poate fi cel mai frumos colt al casei, dar cred ca o caracteristica de baza ar trebui sa fie ordinea desavarsita, functionalitatea si..."last but not least",coordonarea!

Culoarea albastra a tapetului pare o alegere neobisnuita pentru o fetita, dar e excelenta pentru o camera de bebelus, pentru ca aduce o atmosfera de relaxare si detasare de orice probleme ale lumii adulte :). Pentru rigurozitate, un tapet cu dungi. In general dungile ajuta coordonarea culorilor intr-o camera.


Patutul si dulapurile generoase sunt comandate de la Romina Kids Furniture, un producator care demonstreaza ca se poate realiza si in Romania mobilier de o calitate exceptionala care sa respecte cele mai riguroase norme de protectie a sanatatii bebelusilor nostri. Colectia se numeste Cleopatra si e foarte dulce ca linii si detalii. A fost imbunatatita cu detalii simpatice de o pictorita foarte talentata...


...coroana stilizata a Reginei Angliei...


...si o monograma AT , interpretata dupa una originala, culeasa de pe net. Sub ea, un saculet de depozitare pentru scutece, foarte folositor, de la Mamas&Papas. Tot de la ei am luat si casuta de mai jos, un loc de depozitare util pentru orice creme si aparate necesare langa patut.


De fapt am incercat cu diverse detalii sa aducem atmosfera Londrei, orasul meu preferat, locul unde ne-am petrecut week-end-ul de miere, eu si sotul meu :)))


Pe pereti sunt gravuri cu peisaje country din Anglia. Draperiile sunt brodate cu trandafiri albi cataratori, pentru a indulci putin atmosfera riguroasa a dungilor si draperiilor. Ursuletii sunt colectati in timp, suveniruri din vizite la Londra sau chiar de la botezuri si motz-uri ale altor bebelusi! (ce idee super au avut mamicile cu pricina!!!)




Eu sunt un mare fan al ursuletilor de plus.


Cuvertura e cumparata de la Zara Home si infrumusetata cu pazmanterie din rezerva proprie.

Poate ca multe mamici m-ar lua la rost ca ama in camera bebelusului un (mic!) televizor, dar e destinat numai filmelor, iar primul meu bebelus era atat de indragostit de la un an de Winnie de plus si de Fulger McQueen, incat mi se pare ca filmele astea fac parte din copilaria lui si cred din suflet ca filmele Disney sunt povestile cu zane ale noii lumi in care traim. In plus, se manifesta acut suferinta mea ca si copil ca nu puteam vedea decat jumatate de ora pe saptamana de desene animate cu Tom si Jerry. Cand ii povestesc baietelului meu despre asta ma priveste cu ochi mari, aproape siguri ca inventez asta ca sa-l sperii!


La capitolul tehnologie stam in continuare bine, avem un aparat performant de filtrare a aerului de firma de top Blueair. Mie mi se pare extraordinar si chiar simt o diferenta, atunci cand e in functiune. Purifica aerul respirat de bebelusi pana si de cele mai mici particule de praf.


Dintr-o colectie de asternuturi speciale furnizata tot de Romina Kids Furniture, un accesoriu foarte util pe care eu il folosesc pentru hainutele de trimis la spalat. Va rog remarcati tragatorii sertarilor pe care ei ii iubesc!



Alte detalii detalii delicioase de ingerasi durdulii de pe asternuturile preferate ale Angelinei!


Coltul cu masuta de schimbat nu trebuie sa fie deloc plictisitor. Se uita fascinata la gravurile cu palate si printese, sau la fetisoara imbujorata de bebe. Masuta de infasat e cea mai buna pe care o am testat-o pana acum (de la Mothercare - Cosatto).

Pentru final, ingerasul pazitor de argint care l-a pazit pe Terry cand era bebelus, acum la patutul Angelinei.


Sweet dreamz, Little Miss!

Comentarii

Postări populare