Chandeliers III


Detaliile sunt cele mai importante in hoteleria de lux. Am postat la un moment dat cateva imagini din Las Vegas, cu fabulosul Wynn/Encore. De data aceasta, aceiasi designeri de exceptie se pot madri cu Wynn in Macau, un alt hotel de vis...


...in care nota personala, cred eu, sunt candelabrele spectaculoase, fiecare cu design unic, special pentru zona pe care o serveste.


La fel, nu cred ca exista zona din complex in care sa nu ai parte de contactul cu adevarate opere de arta, aranjamente florale spectaculoase sau tot felul de curiozitati care sa iti starneasca imaginatia. Buchetul de mai sus intampina oaspetii hotelului in lobby-ul Encore, si are un diametru de 1 metru!


Mi-au placut tot felul de detalii lucioase scaldate in lumina calda, pe fundalul de culori saturate, un secret de design care functioneaza intotdeauna.


Candelabrele de pe hall-urile cu circulatie intensa sunt opulente, incarcate, inspira bogatie si putere (un vis ascuns al tuturor celor care isi rica banii pe jocuri de noroc ;))


Toate piesele de arta expuse sunt supradimensionate, si te transpun intr-o lume euforica, plina de culoare, la un moment dat mi-am adus aminte din nou de "Alice in Tara Minunilor". Mai sus o tapiserie veche infatisand un convoi imperial, flacata de vazele chinezesti vechi din sec XVI, cu piedestalul de bronz adaugat dupa1800. Valoarea lor depaseste orice inchipuiri, oricat de euforice.


Aplicele, coordonate cu candelabrele. Am observat cat de bine dau ciucurii sau pazmanteria de matase aplicata pe corpurile de iluminat.


Lampadarele sunt deasemenea supradimensionate si , la cele de mai sus, design-ul discret ajuta la scoaterea in evidenta a obilectelor de decor, oglinda venetiana, animalul fantastic din bronz, amfora metalica...



Alta aplica spectaculoasa, care are cam 150 cm inaltime. Structura este din fier forjat patinat cu alb.


Nu pot sa ma abtin sa postez acvariul splendid cu meduze. Nu cred ca am vazut ceva mai ciudat in viata mea. Dar, in receptia respectiva, adauga o atmosfera de film fantasy, o idee geniala. Avand dimensiuni foarte mari, servea in plus si la iluminatul zonei.


Un tavan superb, cu semnele zodiacale chinezesti, de diametru aproximativ 20 de metri, care se retragea ca o diafragma de aparat de fotografiat, lasand sa se vada o imensa plasma cu jocuri de lumini. No comment.


Intrarea in Bar Cristal. O bijuterie de design. Imi plac peretii tapisati cu chenille si riflaje in forma de diamant.


Bar Cristal - barul propriuzis. O alta idee superba , placarea barului cu oglinzi de diferite forme, puternic iluminate.


Vitrina din Bar Cristal, din sticla groasa de 2 cm , cu modelul serigrafiat. Cineva mi-a spus ca i se pare prea incarcat. Mie mi-a placut, pentru ca desenul e la o scara foarte mare si reproduce modelul matasii cu care sunt tapizati peretii.


Ultimul candelabru, cel din bar. De data aceasta nimic spectaculos ...in afara tavanului de ciocolata, cu piese decorative adaugate si scafa centrala aurie. Elegant. Not too much.

 Too...Wynn.

Comentarii

Postări populare