Work...in progress!


Nimic nu imi face o placere mai mare decat sa am parte de un nou inceput. Si sa vad oamenii care participa la realizarea acestui nou inceput, la treaba, cu cele mai bune intentii si idei, pentru ca noul meu inceput sa fie o reusita, cel putim ca imagine...

 
Asa arata showroom-ul si biroul nostru cel nou dimineata, inainte ca echipele care i-au dat ultimul retus sa intre in actiune. Am gasit culoarea peretilor foarte potrivita pentru o imagine "British", dar si pentru ca mi se pare foarte energica, o indicatie limpede catre calitatea si experienta (de peste 10 ani) pentru care suntem apreciati :)
 
 
Ne pregatim deci pentru deschiderea de luni, prima zi in care vom functiona la World Trade Center Plaza, si trebuie sa multumesc Domnului Eugen Manea, cel care a dat si mai mult rafinament tesaturilor fine de perdele, tapiserii si draperii prin aranjamentele pe care le-a terminat "just in time"...
 
 
O imagine luata in fuga, langa masa cu inscriptiile pentru vitrina, intre care un citat pe care il iubesc al lui Oscar Wilde: "To live is the rarest of things. Most people just exist, that's all". Toate materialele textile pe care le aducem fac parte din colectii speciale, pentru oameni care sunt atenti la detalii si care inteleg munca pe care o presupune creatia si productia pentru mobilierul si textilele de inalta clasa.
 
 
Am reusit sa terminam vitrina in timp record, cu toate ca am avut schimbari radicale de ultim moment... cei care au realizat partea de imagine a firmei au fost plini de energie si de ...intelegere, pentru care le multumim!
 
 
Deasemenea, am colaborat excelent ca intotdeauna cu Domnul Batineanu, care ne-a realizat intocmai oglinzile proiectate de mine si care sunt reprezentative pentru imaginea noastra, pentru ca inspira pe toti cei care isi doresc sa isi redecoreze casa, sa priveasca mai departe de formele "cutie" si sa treaca la alte tipuri de forme, mai curajoase, mai "... outside the box!"
 
 
Eu sunt fericita cu rezultatul muncii noastre. Vom deschide showroom-ul luni, pentru toti prietenii nostri si pentru oricine doreste un accent glamour in decorul pe care l-au ales pentru viata lor intima, acel loc unic numit "acasa"!
 
Le multumesc si colegelor mele, Alina si Andreea pentru toata caldura cu care m-au ajutat sa aduc la viata acest proiect. Si vreau nu doar sa existam, ci sa fim in continuare o prezenta constanta si un etalon de eleganta pentru piata high-end de decoratiuni interioare din Romania.
 
 
 Va asteptam la World Trade Center Plaza, Piata Montreal nr. 10, Bucuresti.
 
Un week-end placut in continuare!

Comentarii

Postări populare