Rich



Munca mea e presarata cu momente de rasfat total atunci cand trebuie sa iau decizii pentru cele mai potrivite materiale in anumite interioare. Iar catifeaua e de mult timp optiunea mea principala atunci cand e vorba de eleganta si confort vizual.


O sala de dining impunatoare, cu draperii Valencia Camiros Gold si mantovane in culoarea frumzelor de primavara, pentru contrast si conversatii vesele la o masa festiva.


O tapiterie pentru o canapea languroasa, in catifea Magnus Pigeon Crocus.


Putina vibratie cu albastrul de cer la asfintit din fondul materialului Isla Teal, pentru un living confortabil, relaxat si primitor. Personal , catifeaua bogata Marilyn de culoarea aurului vechi e preferata mea.


In general eu evit rosu, o optiune personala, dar nuanta sangerie de mai sus imi place la nebunie, mai ales acum inainte de Sarbatori. Si bineinteles temperata de tesatura florala Isla Lipstick Blue, in care albastrul nobiliar creaza o armonie potrivita unui dormitor de palat.


Aceeasi catifea prelucrata Isla, in combinatie cu un roz de trandafir uscat ( in foto din pacate pare crem...) mi se pare la fel de eleganta. Poate mult mai linistita, pentru un living de familie aristocrata.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Comentarii

Postări populare