Designer Chairs




Ieri am participat la conferinta domnului profesor David Rayson de la Royal College of Art tinuta la Universitatea de Arta, pe Budisteanu. O tema foarte interesanta pentru orice artist - studioul personal si relatia in-out in arta. In sala arhiplina, am constatat valoarea unui scaun ...si m-am gandit sa scriu despre aceasta piesa de mobilier in variante semnate de artisti ai vizualului si functionalitatii, intr-un mod obiectiv si concis in care nu am mai scris de mult. Din respect pentru lumea academica :)






Scaunele create de Bertoia.




Celebrul scaun al lui Eames C.




Eileen Gray.




Good German Design. Konstantin Grcic.




R. Herbst.




More confort. Samuele Mazza pentru Colombostile.




Acelasi Mazza - scaunul de lemn al bunicii camuflat in haine haute-couture. One of my favourites.







Last but not least. Scaune Ricerche Disegno de la un producator specializat in reproduceri in lemn, Morelato. Imi place linia lor curata cu influente Biedermeier.

Totul prea epurat pentru stilul meu obisnuit. Dar in orice interior trebuie adaugat un element surpriza, un eye-catcher, un contrast stilistic, un contrapunct. Try it!

Comentarii

Postări populare