I'm easily satisfied with the best




Pentru inceput de an, o selectie retorica si strict personala pentru "whoever may concern". Poti cunoaste un adevarat prieten dupa iubire, comportament, vorbe si fapte ( " verus amicus amore, more, ore, re cognoscitur " ) dar eu zic ca si dupa gusturile comune.

Cel mai frumos oras: Londra

Cea mai frumoasa cladire: Bazilica San Pietro din Roma impreuna cu Piata San Pietro.

Cel mai frumos hotel clasic: Ritz Londra.

Cel mai frumos hotel modern: Wynn/Encore Las Vegas

Cea mai frumoasa scara interioara: scara de la Petit Palais, Paris.

Cel mai frumos tablou: "Dejun pe iarba " de Manet. Atata eleganta si lejeritate paradoxala. E ca o lectie de atitudine. In toate, in cele mai bune sau dificile, ciudate sau incurcate momente, sa ramai tu, sa il privesti pe celalalt fara prejudecati.

Cel mai frumos interior de biserica pe care l-am vazut: Sfanta Sofia in Istanbul.

Cel mai frumos bar: Blue Bar din Berkeley Hotel din Londra; dar mi-a placut si cel din Hotel San Clemente - Venetia ( mi-a deschis apetitul pentru uzul oglinzilor in amenajari intr-un mod cat mai creativ).

Cel mai frumos bistro: cel din Hotel Athenee Palace Hilton in Bucuresti. Foarte sic.

Cea mai frumoasa cofetarie: La Duree in Harrods.

Cel mai frumos restaurant modern: Buddha Bar Dubai.

Cel mai frumos restaurant clasic: Restaurantul Hotelului Ritz. O sala de vis si o seara care mi-a schimbat viata.

Cele mai frumoase elemente decorative : picturile artistei Lauri Blank in Duo Restaurant in NY. Restaurantul care mi-a ramas in amintire din NY.

Locul pe care imi doresc cel mai mult sa-l vad: Hawaii.

Cel mai bun restaurant in care am mancat vreodata: Costes in Paris.

Cea mai buna cafea: din Costa Rica.

Cel mai bun ceai: Harrods Darjeeling Castleton Muscatel. Imi aduce aminte de gustul ceaiului negru fierbinte de la patinoarul Floreasca, undeva demult, in copilarie.

Cea mai buna bautura alcoolica: Ruinart Blanc de Blanc.

Cea mai buna ciocolata: cea greceasca, ION. Simpla, cu lapte.

Cel mai bun film: Magnolia.

Cea mai frumoasa carte: Alice in Wonderland.

Cea mai frumoasa poezie: Sonetul XCIV de Pablo Neruda.

Favourite perfume: Mitsouko de la Guerlain. Parfumul sfarsitului de razboi ;)

Cel mai bun design de masina: Porsche. Oricare.

Favourite chair: Ziska de la Visionnaire Ipe Cavalli.

Favourite sofa: Invito al Viaggio de Hierro Desvilles pentru Colombostile.

Cel mai bun design de haine: Diane von Furstenberg si Allsaints. Sorry pentru toate acele brand-uri super-luxoase dar care pot fi purtate doar de adolescente si splendide doamne subponderale.

Cea mai interesanta actrita: Monica Belucci.

Cel mai interesant actor: Benedict Cumberbatch.

Cel mai frumos loc din lume: acasa.

Un an cat mai nou si cat mai neasteptat de frumos!




- Posted using BlogPress from my iPhone
Location:Strada Polonă,Otopeni,Romania

Comentarii

Postări populare