Mese cu stil




Bartholomeus von Bassen, "Interior renascentist cu petrecareti" (aprox. 1620) - North Carolina Museum of Art.

Am retinut imaginea pentru frumusetea camerei conceputa ca o scena si pentru detaliile superbe ale amenajarii: tavanul casetat, cornisa impunatoare, coloanele pictate , pardoseala... Camera este un grandios mis en scene pentru un moment de relaxare intre prieteni.

Pentru ca Sarbatorile de iarna vor veni si anul acesta pe nesimtite si mai repede decat ne asteptam, am facut o selectie de mese de dining care imi plac. As incepe cu cateva modele clasice cu deviatie spre decorativism:



...sculptural !


...glamour! ( observati culoarea vedeta a sezonului :)


...si traditional in adevaratul sens al cuvantului. Make no mistake! Acest stil va fi la fel de valabil ca traditional acum si peste 50 de ani.


Sa incercam o trecere catre zilele noastre cu o piesa de o frumusete rara, un deconstructivism al formelor clasice tip Louis XVI.


Si de la acelasi producator masa "Newton". Din nou un obiect care isi poate gasi locul in orice amenajare curajoasa.



Poate am mers prea departe in timp, ass ca sa revenim la o linie fara varsta. Pentru cine apreciaza rafinamentul discret dublat de o calitate a detaliilor exceptionala, mai sus, Fendi Casa.







Un producator de urmarit, cu o linie curata, detalii metalice si finisaje glossy. A fost si este inca prezent in departamentul de mobilier din celebrul Harrods.


Ma intorc la linia pe care am pus ochii de ceva vreme, Zantas de la Ipe Cavalli. A winner! Astept cu rabdare sa pot sa achizitionez aceasta masa, care mi se pare foarte potrivita si ca birou.


Simplificand pentru familii restranse, o masa rotunda cu Lazy Suzy e o alegere foarte buna. Imi plac foarte mult demi-fotoliile Ziska de la Visionnaire. Pe locul 1 la confort/design pe lista mea.




La final si "pour la bonne bouche" masa Keu de la Visionnaire. Inox cu sectiune patrata si simplitate excesiva pentru a pune in prim plan spectacolul interactiunilor de idei si emotii care are loc la fiecare masa intre prieteni sau in familie. Masa ca scena, in care gastronomia trece pe un loc secundar si lasa loc comunicarii intre personalitati si chiar culturi diferite.

O cina placuta diseara!

Posted using BlogPress from my iPhone

Comentarii

Postări populare