Palazzo





Ne intoarcem la tabieturile anotimpurilor reci, munca, scoala, agitatie, trafic. Ne gandim cu drag la vara care parca "ne-a sarit" anul acesta, ramanand datoare cu ceva mai multa caldura si cer senin.

Nici o problema. Eu imi revin cel mai usor la program cand imi acord mini-vacante in care visez la locuri elegante pe care le-am vazut si exersandu-mi inspiratia pe tema respectiva. Sa incepem!





Tema mea pentru " La Rentree" este: paltul urban.




Poti decora doar un colt ca "eye catcher" cu piese impunatoare si materiale grele cu desen istoric, de exemplu o biblioteca!










Sau poti sa te joci ton pe ton cu texturi si piese intr-o coordonare perfecta, in camere cu functiune clara, gen dormitor sau bucatarie...



Pentru un efect surpriza, nu uitati o piesa spectaculoasa si asezata in asa fel incat sa domine amenajarea, cum ar fi credenza de mai sus, lucrata in intarsii de lemn si sidef. De o rara frumusete!



Foarte importante sunt tesaturile si dispunerea lor pe mobilier. De exemplu, ar trebui evitate desenele supradimensionate in favoarea tesaturilor de epoca, fine si delicate, in culori discrete.



Detaliile sculpturale au rolul lor, dar folosite punctual.





In orice caz, pentru orice dialog de stiluri, sau pentru orice amenajare clasica in care mobilierul joaca rolul de primadona :), scenografia are un rol decisiv.

Fondul coloristic va fi retinut dar in nici un caz lipsit de personalitate. Eu am ales patru culori cu care nu am gresit niciodata de la 3D System Caparol, din gama .... Palazzo!













...pot spune ca reactia cea mai calduroasa din partea clientilor am avut-o la Palazzo 205. O culoare ca o imbratisare, de piele bronzata. Am folosit-o pe produsul Seidenlatex si am o mare bucurie la gandul ca acea familie spune ca e decoratiunea lor preferata din intreaga casa.


Dar toata gama Palazzo e o variatie pe aceeasi tema: palatul urban, luminos si calm, in care se aud rasetele copiilor intorsi de la scoala si zgomotele bucatariei in care cina e pregatita pentru a fi servita in dining-ul principal...

Am scris poate prea mult, de luni incepe toamna si noul sezon de moda pe care il stim deja sobru si bazat pe puritatea liniilor geometrice si a nuantelor stinse...

Asa ca o amenajare opulenta poate fi contrapunctul de care avem nevoie.

O toamna nobila!

Nota: fotografiile sunt preluate de pe www.orsisnc.it si www.rivamobilidarte.com, piesele disponibile prin Sanflorian Collection.
Posted using BlogPress from my iPhone

Comentarii

Postări populare