Milano 2018 - latura excentrica


Welcome to Wonderland!
Anul acesta partea moderna a expozitiei a fost memorabila. Au fost si multe prezentari externalizate in oras.
Milano fuori salone - masa de dining absolut fabuloasa imbracata complet in catifea verde de la Niluphar pe Via Spiga.
Regina malefica din Snow White ar innebuni de invidie.



Ramanem in zona povestilor intunecate, Alchemia ne da primul pavilion - concept, cu o atmosfera grea si halucinanta ( pe bune, nu in sensul folosit aberant de un post de stiri de la noi). Design si inteligenta emotionala, strict pentru cele mai rafinate gusturi.



Detalii de o mare finete; sincer nu am notat la cine am vazut taburetul de mai jos.

Porta Romana ne intampina cu un candelabru cu crini stilizati aurii. Florile mele preferate.



La VG am vazut cea mai interesanta masa de exterior si cel mai fabulos mis-en-place.






Doua foi de sticla intre care sunt prinse fasii de furnir fin, distresses de nuc.

Exteta - make believe - esti pe un iaht la departare de tarm. Mobila de exterior superba cu influente nautice.


Verdele nu ne lasa in pace. Intr-adevar , sustinut de redtul interiorului, verdele poate fi vedeta si condimentul cel mai rafinat al camerei. Fostul nostru show-room in World Trade Center Bucuresti era verde. Nostalgii...


Multe lucruri interesante, o lume schimbata de globalizare; imi pare ca acum suflul unei incaperi trebuie sa exprime gust cosmopolit, calatorii cu tenta exotica, absolutismul detaliilor, confortul pretios.


Comentarii

Postări populare