Fischbacher’s Garden

O primavara e anticipare. Anticiparea vacantelor lungi si lipsite de griji petrecute la soare pe chaise-longue sau in jurul meselor cu  fructiere pline si pepeni crestati in felii zemoase.



Asteptam de mult idei pentru out door si am gasit inspiratia in colectia Christian Fischbacher, culoare si veselie, nu doar eleganta cool cautata de un design profesional wannabe. Am gasit toate fructele de care vorbeam, plus cateva glume bune strecurate in desenele materialelor de bumbac numai bune de atarnat la ferestre cand soarele devine prea curios si prea insistent...


“Garden Party” si Garden Party outdoor sunt marerialele care m-au dus cu gandul la masa de ceai a palarierului nebun, asa sunt eu mereu in cautare de senzatii tari, gen Wonderland.






Pentru coordonare am gasit unis-uri si dungi cuminti, in culori neutre pentru a nu ne distrage atentia de la primadona verii- lumea vegetala in toata splendoarea ei dulce.





In mod special, Sun  Bath  de mai sus mi-a atras atentia cu textura interesanta, usor irizata, care mi se pare mult mai binevenita decat cea a unui bumbac mat in lumina soarelui.


Desi inurile groase si mate gen Baldo nu mi s-au parut deloc de neglijat, cu aerul lor nobil si effortless.






Alte idei, perdele de vara brodate cu flori de camp inspirate din Primavara lui Botticelli, culori in temdinta si time-less in acelasi timp- galben crom si bronz stralucitor.

Vedeta excursiei de vara este Newtopia. Un material spectaculos si familiar in acelasi timp, care asa cum spune si numele, ramane in zona geografica a Wonderland-ului, aducand elemente exotice si reflexii de lacuri misterioase.

Imi place deja vara care vine.

Multumesc Christian Fischbacher pentru inspiratie.

www.fischbacher.com

Comentarii

Postări populare