Cadou pentru mine


Ieri m-am odihnit, bineinteles odihna activa. Am inceput sa ma uit preventiv pentru decoratiuni pentru bradul de Craciun, unde altundeva decat la Mall Baneasa...cu nostalgia dupa cel mai frumos loc de cumparaturi de Craciun din lume, Harrod's Christmas Market. Gata cu visatul!

Am gasit cele mai frumoase globuri si zdranganele posibile. La Simona (e cred cel mai bun magazin de asa ceva pe piata). E foarte interesant, au de toate mai ales ca fiind un magazin cu tot ce-ti poti imagina in materie de interior "classy", am reusit sa gasesc ce ma interesa in mod special, adica hortensii verzi si mari, artificiale, pentru pomul meu mult dorit.

Ati ghicit, vreau un brad plin de hortensii verzi si globulete foarte inocente, albe, roz si vernil. Girl's dream, don't mess with it.

Pana la casa, s-a lipit de mine ceva superb. Un ingeras auriu pe care il vedeti in poza, pe care mi l-am imaginat plin de hartiute cu numele noastre (ale familiei) si cu dorintele mele pentru ei toti. Nu m-am putut abtine, dupa cum se vede mai sus. Ingerasul inca nu e gata, mai am multi prieteni, bunici si nasi de postat in el, dar inceputul mi se pare foarte promitator.

...nu nu nu, Nu pot sa ma abtin sa comentez. La casa, doamna din spatele teghelei m-a intrebat daca e un cadou si trebuie impachetat ca atare sau nu. Cine m-a pus sa zic nu? Era un cadou pentru mine, deci foarte foarte important. Conform raspunsului meu, am primit dulceata de ingeras infofolit intr-un plastic de ambalaj uritel si cu bule, intr-o punga (dragutica...) de plastic.

Oare care ar fi costul daca orice "cadou pentru propria persoana" ar fi impachetat cu deosebita grija intr-o foaie fina-fina de hartie cu logo-ul vanzatorului si lipit cu unmare sticker sclipicios cu textul "Thank's for shopping here", asa cum se intampla la alte magazine de prin alte tari de poveste?

Si nu, nu imi spuneti de criza, daca nu m-am zgarcit cu mine si mi-am platit "cadoul" respectiv, nu ar trebui sa se abtina nici un magazin din lume sa mi-l ambaleze asa cum trebuie, "de cadou".

Comentarii

Postări populare