Oh, my darling!


Am decis sa colectionez pe blog obiecte de decoratiuni interioare care imi plac foarte mult! 


Printre ele, mobilierul de baie Cameo, care, dupa mine ar fi trebuit sa se numeasca Darling!. Fotografiile le am de la Oana Stoicescu de la Diseno - www.diseno.ro


Mi-a placut atat de mult ideea unor sertare sub lavoare, mai ales capitonate cu piele pe exterior si eventual...cu catifea pe interior, pentru ca mereu ma lovesc de problema depozitarii diverselor perii, periute, oglinjoare, creme, bentite, agrafe, parfumuri, si alte nu mai stiu cate accesorii de toaleta pe care orice "darling" trebuie sa le colectioneze...


E foarte frumoasa si pe crem! Sau cafe-au-lait, mai exact...


Desi poate as fi preferat un blat ton pe ton, sau rosu inchis (Rosso Laguna).


Dar cele capitonate in stil Chanel sunt preferatele mele. Mai ales cea din dreapta pe piele de culoarea coniacului. Desi cred ca ar fi mai potrivita pentru "my darling" :)

O saptamana buna!

Comentarii

Postări populare